Shop Mobile More Submit  Join Login
Audio and full original vid here > [link]

Ah, frustrated Karkat= Fun to animate

:iconkarkatkeymashplz:

probably not gonna finish this.
enjoy what i have thus far.
peace out.
Add a Comment:
 
:iconfeatherthefurry:
Featherthefurry Featured By Owner Dec 11, 2013  Hobbyist
omg I love it!!
Reply
:iconsunnyura:
SunnyUra Featured By Owner Jul 19, 2012
this is brilliant
Reply
:iconfiver25:
Fiver25 Featured By Owner Jul 7, 2012  Hobbyist General Artist
hehehe as i play minecraft i have this looped on the other sceen :3
Reply
:iconneverlie:
NeverLie Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist General Artist
SO FUNNY!!!!!!!
Reply
:iconawesomepsychopath:
awesomePsychopath Featured By Owner Jun 23, 2012  Student Writer
You have improved my life in an exceptional amount for introducing me to the Rage Quit series and making one of the most fitting animations possible with this audio.
In other words... YOU ARE SO FUCKING AWESOME FOR ANIMATING THIS.
Reply
:iconsnickercat101:
Snickercat101 Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOOOOOOOL i lol'd irl :iconlaughingplz:
Reply
:iconsethmaxwell:
SethMaxwell Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I loled at this :lmao:
Reply
:iconyuriqueen:
Yuriqueen Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
sounds about like how me and my people play minecraft
Reply
:iconthebookartist:
TheBookArtist Featured By Owner Jun 22, 2012  Student Traditional Artist
Oh lol Roosterteeth XD
Reply
:iconlancetheknight:
lancetheknight Featured By Owner Jun 22, 2012
"Just. Just get the fuck away from me!"

XD
Reply
:iconicantgivecredit:
ICantGiveCredit Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Photographer
"Stick that branch up his ass!"

MY FAVOURITE PART. XD
Reply
:iconkikakoshnitzel3:
KiKaKoShnitzel3 Featured By Owner Jun 22, 2012  Student Traditional Artist
is so funny! xDDD
Reply
:iconmahrahia:
Mahrahia Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist General Artist
Aw I thought you would finish it lol
Reply
:iconcrunchycrowe:
CrunchyCrowe Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
shh, i might. i might.
Reply
:iconmahrahia:
Mahrahia Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconlimenaej:
limenaej Featured By Owner Jun 22, 2012  Student Digital Artist
well done, it's so cutteeee
they are so precious
Reply
:iconannietz12:
Annietz12 Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
this is beautiful
Reply
:iconangelkitty879:
Angelkitty879 Featured By Owner Jun 22, 2012  Student Traditional Artist
ROFL!!!! VERY Nicely done XDDDDDDD This made the video 20 times funnier XDDD
Now whenever I watch the video I can only picture KK and John XD
Reply
:iconzandoom:
Zandoom Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
pfff....well done, this is awesome!
Reply
:iconraucousraven:
RaucousRaven Featured By Owner Jun 22, 2012  Student Writer
This is... Yes.
Reply
:iconibeewitched:
iBeewitched Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist General Artist
I laughed a lot at the expression in this. xD
Reply
:iconcalilthegayprince:
CalilTheGayPrince Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist General Artist
No not ruined. Made better by Crunchy!
Reply
:iconsakurabellstudios:
SakuraBellStudios Featured By Owner Jun 22, 2012  Student General Artist
LOL XD I love it!! so funny...
Reply
:iconxxectobiologistxx:
xXectoBiologistXx Featured By Owner Jun 21, 2012
Rage Quit = perfect karkat XD

I love Rage Quit and this :D can't quit watchen it. so awesome!!!
Reply
:icongamzeerival12:
GAMZEErival12 Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg this is funny,i scared my parents at this
Reply
:iconpugsrock619:
pugsrock619 Featured By Owner Jun 21, 2012
omg i loved it sooo much and i love mine craft
Reply
:iconroseuzumaki:
roseuzumaki Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
You...you should finish this... cause now when i watch the video.. i imagine it's actually karkat yelling at everyone
Reply
:iconspace-rocket:
Space-Rocket Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
omg
this is brilliant
:heart:
Reply
:iconmitchthefoxcatwolf:
Mitchthefoxcatwolf Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome.
Reply
:iconrth44:
RTH44 Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is beautiful
Reply
:iconxoxlillusxox:
xoxlillusxox Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
O. m. g. I love rage quite <3 I love you for animating this!!! <333 Perfection!! ^o^
Reply
:icondoctor-tennant:
doctor-tennant Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Traditional Artist
:iconomg-plz: WOW I CAN'T BREATHE LOLOLOLOLOL :lmao:
Reply
:iconhinatakundaisuki:
hinatakundaisuki Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
Ohhh, shove that branch up his ass! XDDD
Reply
:iconmorumottokui:
MorumottoKui Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
dude.... BUUUUUCKEEEEEEEEEEEEEETS >:]
Reply
:iconomnomsnoms:
OmNomsNoms Featured By Owner Jun 21, 2012  Student General Artist
wow, this is pretty amazing!
I think you should finish it c:
Reply
:icontenri-colorless:
tenri-colorless Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
You didn't get to the bucket part!
Reply
:iconcrunchycrowe:
CrunchyCrowe Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
no i didnt. >:U
isk i just got tired of this- whatever might finish it.
maybe later.
Reply
:icontenri-colorless:
tenri-colorless Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
That'd be cool, yes, finish it once you feel like it.
Reply
Add a Comment:
 
×


More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 21, 2012
Image Size
359 KB
Resolution
640×360
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,289 (1 today)
Favourites
280 (who?)
Comments
39
Downloads
21
×